XM Mobilapp - Förbli uppkopplad till det som betyder mest för ditt företag
Använd XM-appen för att hålla dig uppdaterad om det som är viktigt för ditt företag. Instrumentpaneler, ärenden, aviseringar och analyser gör att du kan övervaka och optimera upplevelser i realtid.
XM-mobilappen gör att du kan:
Få en överblick över din kundupplevelse.
Se högnivåmätvärden, inklusive NPS, CSAT och medarbetarengagemang. Du kan också se trender efter roll och i specifika kontaktpunkter.
Omvikta, svara på och avsluta supportärenden.
Se när kunder har problem och få aviseringar så att du kan agera innan det är för sent.
Ta dina första steg mot en bättre kundupplevelse. Få aviseringar i realtid som hjälper dig att hålla koll på kundbehov.
Få insikter i realtid som påverkar hur ditt företag påverkar dina kunder.
Viktiga drivkrafter visar hur specifika upplevelsemätvärden påverkar ekonomiska resultat. Det är också möjligt att granska en lista över de viktigaste och minst viktiga ämnena i ditt företag.
Använd textanalys för att hitta dolda mönster och förstå dina kunder. Se vad som är populärt i ditt företag och vilka frågor som betyder mest för dem.
Utforska kraftfulla analyser som viktiga drivkrafter, populära ämnen, fokusområden, upplevelseresor och textanalys för att påverka.
Användarrecensioner om Qualtrics XM
Har du provat Qualtrics XM? Var den första att lämna din åsikt!